Inventerat

Nu har jag precis kommit tillbaka från Åhléns och sitter hemma hos bror. Snacka det var jobbigt att gå upp klockan halv 6 imorse, men dagen gick jättefort och vi fick gå hem redan kl halv ett för att inventeringen var klar. Så nu har jag hela dagen kvar! Det var bara inventering, dvs gå runt med en räkneapparat och slå in streckkoder. Det skall bli kul nästa vecka, när jag får stå i kassan istället och hjälpa kunder. Jättekul, faktiskt!

Skall äta pizza snart här, och sen åker jag hem. Mys ikväll är prio ett, och säng i hyfsad tid tror jag för att ta igen lite sömn ;-) Satte upp till sent igårkväll här med Idol, Grey´s Anatomy och kladdkaka med glass! På lördag natt skall jag jobba på det andra stället, som personlig assistent, men nu har jag iallafall fall två dagar ledigt.

Kommentarer
Postat av: fia

skönt att det går bra för dig vännen! är det trevliga arbetskamrater då?

2008-10-02 @ 19:45:47
Postat av: Charlotte

Hej gumman! Har inte hunnit prata så mycket än med dem, var så fullt upp och lite stressigt idag med inventeringen, men de verkar jättetrevliga så det blir nog bra, de flesta är lite äldre tror jag :) Men jag saaknar mina gamla arbetskamrater såklart.. :-)

2008-10-02 @ 20:50:46
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0