It´s a Sunny Sunday



Har spenderat de senaste timmarna på Bara Vara i sällskap av M, ciabatta med parmaskinka och septembers nummer av Elle med snygga Mary-Kate på omslaget. Ett helt perfekt sätt att spendera en ledig eftermiddag på tycker jag. Nu har jag varit snäll och dammsugit, M gör middag och så skall vi se nya Hulken och äta glass med fruktsallad ikväll...

Jag har kommit på tanken att göra en tatuering. Det stannade dock vid tanken eftesom jag fick höra att det är ett halvårs väntetid hos duktiga LisaLucky star. Då hinner man tänka ut exakt vad man vill ha då ;) Jag vet ungefär vart den skall sitta iallfall, och så skall den vara tjejig och i färg och lite retrostil. Kanske något 50 tals-Marilyn Monroe inspirerat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0