Jobb... igen

Sitter nu hos bror och dagens jobb är avklarat. Det gick helt ok idag också, stod i kassan tre timmar i sträck, så är lite slut i skallen :) Det mesta går rätt bra, är lite krångligt hur man skall slå in returer och rabatter och sånt bara. Men det lär jag mig väl allt eftersom. Försöker att vara intresserad och lära mig så mycket som möjligt iallafall, mer än så kan jag ju inte göra. Jag fick iallafall ett eget personalkort idag som jag stolt snajdade omkring med, så nu jobbar jag officiellt där :)

Ikväll skall jag följa med min brorson som är 7 år på hans fotbollsavslutning. Äta varm korv, och tja sen vet  jag inte vad man gör, haha. Kanske kan vara kul. Eller nåt ;)

Desperate Housewifes
bokat i soffan ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0