Längtan efter helg


Undrar om det snöar i Örebro?

Usha, jag har gått och huttrat i flera dagar nu. Ny förkylning på gång eller är det bara det att det har blivit kallare ute? Har iafl börjat med Movitotal så väntar med spänning på resultatet. Vill bli pigg, frisk och orka mer!

Imorgon är det jag som åker till Örebro. Blir riktigt långledig eftersom jag inte jobbar igen förrens onsdag nästa vecka. Planerar att åka hem på tisdag. Såå skönt! Skall verkligen bara slappa och mysa med mina älsklingar där borta. Det är sånt som jag saknar, vanliga grejer. Om inte M har andra planer förstås ;-)

Jag ska försöka få iväg oss på en bio ialfl. Vi har båda lite bioskräck. Ni vet massa folk, prassel och oväsen. Skönare att sitta hemma och titta på film i lugn och ro och kunna ta en paus när man vill. Jag trycker alltid i mig en stor läsk eller mineralvatten i början av filmen och sen får jag sitta och hålla mig från att gå på toa i ungefär 2 timmar! Haha, ok, pensionärsvarning på den....

Snöat för första gången har det gjort idag. Här går det undan minnsann! Snart är det väl jul och allt också! Huur ska man hinna med allt bestyr? Tur att jag började köpa julklappar redan i slutet av augusti. Haha!  Och jag får därmed avsluta med att dedikera detta inlägg till Fia 65 år. You´ll get it!  ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia 65

HAHAHAH jaaa det är preciiiis så jag känner ;) knasboll :P

2008-11-03 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0