Lätt jobb...



Sådär då har jag jobbat första natten. Det gick bra! Drack en kopp the och pratade med vårdtagarens man när jag kom dit, sen släckte vi lampor, jag kollade på teve, och så gick jag och la mig. På morgonen var det bara att gå upp, fixa iordning sig och vänta på att morgonpersonalen skulle komma och sen åka hem. Hade lite svårt att sova så fick lägga mig ett par timmar när jag kom hem vid halv nio imorse, men världens softaste jobb jag hittat eller vad?

Nu blir det söndagsmys vilket innebär repriser, One Tre Hill och så såg jag att mamma hade en hel påse M&M`s......

Kommentarer
Postat av: mandan

Gott med godis:)



Att få lite extra pengar i fickan sitter väl aldrig fel?, bara genom att enkelt bli medlem här kan du genom att besöka hemsidor osv få gratis pengar som du får överfört till ditt konto eller hem i brevlådan. Klicka här och bli medlem du med:

http://pengargratis.se/?r=2041

2008-10-06 @ 13:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0