Min nya lägenhet kommer lukta choklad & kokos...


Haft Partylitekväll här hemma med massa folk och fika. Trevligt att sitta och lukta på ljus och prata massa. Mamma och jag var värdinnor så jag fick varor till ett värde av hela 1300 kr alldeles gratis. Ganska nice! Valde bla fina ljuslyktor, doftljus av choklad och kokos, och rökelser. Kommer bli så fint och lukta gott i min lägenhet sen :-) Kommer ihåg att jag alltid tände massa rökelser i min första lägenhet, det var -97/98 tror jag.... The good old days... Nittiotalet doftar rökelse.... Och Eden parfym, haha. Kommer du ihåg, E? ;-) Inget party utan Eden...

Nog om det, eventuellt har jag en ny from 1 januari eller februari! Och håll i er.. kanske tom får bo där gratis några månader!! Hur bra är inte det då? Mamma pratade nämligen med min storebror i telefon idag, han jobbar ju till och från i Afganistan, och nästa år så kommer han nog att resa mycket i världen, och inte bo där alls, och då kunde jag nog få låna den undertiden! Snällt va?

Det är en etta, och den ligger på rätt sida av stan, där jag vill bo, och hyfsat nära centrum och tågstationen. Det enda negativa är att den inte har balkong tror jag, men hallå, vad gör det, jag får bo där GRATIS!!

Börjar bli lite trött här, har ätit lite för dåligt idag, blev mest en massa kladdkaka, frallor, kaffe och godis. Imorgon jobbar jag bara till 14, sen skall vi in till stan och fixa lite. Skall köpa det där upppiggande medlet som skulle vara så bra... Det var vanlig drickbar Movitotal tydligen. Värt ett försök! Tror jag skall köpa mina vanliga vitamintabletter också och kombinera med... kan faktiskt inte skada så hör på hösten ;-) Och sen är det ju bra om man skärper till kosten också!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: fia

tja gumman,

jag rekomenderar verkligen mivitotal. men du behöver inte köpa något mera än det då mivi är ett komplett kosttillskott. att köpa nåt mer vore att slänga pengarna i sjön då kroppen ändå inte kan ta upp allt, utan istället få en överdos av alla mineraler osv, kan vara skadligt för njurar osv om det överdoseras. så kör på mivi! jag blev iaf mycket friskare o piggare :)

2008-10-28 @ 00:32:19
Postat av: Elin

Hehe... ;) Tokfia! Och btw var det mivitotal jag menade när vi pratade på msn förra veckan haha.. Så den ska jag hugga på jag med :)

Och fika! Jaaa, sista veckan nu med natt så sen har jag tänkt att återgå till det sociala livet. Så du lär snart höra av mig! Pussis

2008-10-28 @ 19:16:50
Postat av: Charlotte

Fia: Aaa men vad bra, då ska jag bara köpa det! Onödigt att betala för något som ändå inte har någon verkan :) Tack för tipset gumman! Hoppas allt är bra annars, vi måste seees nån dag ju... Gör du i helgen? Jag skall till örebo serru :) Kraam!



Elin: Hej tokis :) Haha, jasså vilket sammanträffande :) Nu har jag hört från typ 4 pers plus dig att det skall vara bra, så jäklar vad besviken jag blir om det inte håller måttet, haha!



Jaa... fika, fika! Flera timmar!! Sultans? Jag drar till Örebro på fredag och kommer hem nästa tisdag tror jag, så efter det? Kraaaam!

2008-10-28 @ 23:28:48
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0