Min måndag

Dagens jobb på Åhléns avklarat då. Känns bra. Gick helt ok, men mycket att tänka på att jag är helt snurrig i huvudet. Fick först en kort intro och rundvandring med chefen på kanske 45 minuter, sen stod jag i kassan ett par timmar. Fick hjälpa kunder, ta betalt, se allmänt trevlig ut osv. Blev en liten sväng på stan med U efter att jag slutat vilket hjälpte att rensa tankarna lite. Känns bra att ha någon på samma jobb att prata med. Alla är för övrigt jättetrevliga och jag känner mig så himla bra emottagen. Hon jag stod med längst i kassan idag har en dotter jag gått i samma klass som :)

Skall jobba imorgon och onsdag också. Får sova hos brorsan imorgon eftersom jag inte har nån skjuts in på onsdagmorgon. Sen hoppas jag att det blir Örebro i helgen, om de inte vill att jag skall jobba ifos.... Bör nog ta alla chanser jag kan få, speciellt så här i början, så att de ser att man vill liksom. Tja, det är väl så det ser ut nu ungefär. I dont know much, men jag kämpar.

Nu blir det the, nån film och förmodligen kommer jag somna i soffan vilken minut som helst. Så trött!


Kommentarer
Postat av: Fia

fan dåå jag vill ju också jobba :/

Men vad ska du gö i örebro då? träffa martin? :)

2008-10-06 @ 20:28:48
Postat av: Charlotte

Heej gumman, vad glad jag blir när du skriver :) Ja det är väl det som är tanken hehe. Men vi får se om jag åker, han jobbar hela fredagkvällen så blir inte så mkt tid där ändå känns det som. Har du lust å ses eller?? Kraaaam ;)

2008-10-07 @ 14:46:05
URL: http://lookcloser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0