Natt, fast morgon & liten surprise



Godmorgon på er! Ja, klockan är halv tolv på kvällen och jag har precis gått upp, haha. Jobbade tidigt imorse, och sen när jag kom hem fick jag sån magvärk att jag tryckte i mig alvedon och gick och la mig igen. Pest och pina! Men nu mår jag ok och sitter och äter världens godaste kladdkaka (den från Frödinge) och dricker julmust. Så kan det gå. Nu mår i alla fall både kropp och själ bra, och det är huvudsaken.

Dessutom är jag glad, för när jag kom ner i köket hittade jag en present från min supergulliga svägerska! En jättesöt glittrig partynecessär fylld med Max Factorsmink, bla kajal, läppstift, foundation och en grymt snygg svart ögonskugga! Hur snällt var inte det då?? Kändes nästan som julafton! Tack gumman, du är bäst på att muntra upp! Jag är så glad för att du finns i mitt liv och tänker på mig!

Imorgon. Imorgon är jag ledig. Så jäkla skönt. Och så ska jag klippa mig också. Underbart! Sen ska jag gå till urmakaren och fixa till en klocka jag fått. Så söt är den, få visa en annan dag. Eventuellt skomakaren också, och klacka om ett par stövlar. Jag har inte varit inne i Katrineholm på flera veckor känns det som, bara jobbat och åkt till Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0