Nedräkningen börjar



Hemma igen. Gäsp, gäsp. Lång dag och satt mest och huttrade i soffan sista timmarna.... Halsen gör ont och jag känner mig riktigt hängig trots flera alvedon. Jag som aldrig brukar vara sjuk annars. Hade som tur var mina nya lackstövlar som piggade upp det hela, haha. Jag fick massa nya tider, så nu har jag jobb nästan hela november. Det är bra! För att kunna shoppa julklappar om inte annat ;-) Bara två månader kvar så nu börjar nedräkningen!

M och jag har lovat varandra att inte köpa klappar till varandra i år utan bjuda varandra på SPA hotell i början av nästa år istället. Så mycket mysigare och efter julen brukar man vilja vila upp sig och komma iväg en sväng, så det blir perfekt. Har redan kollat in ett par hotell i Tällberg- Dalarna där vi var för ett par år sedan. Att jag längtar är ingen underdrift!

Inatt får vi sova en hel timme extra! Sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0