I´ts growing inside



Hänger i soffan och bara slappar. Jag är seg idag och humöret har inte alls varit på topp. Vet inte riktigt vad som känns fel, men nåt är det. För lite sömn och dålig mat de senaste dagarna tror jag. Och så är det väl omställningen med två nya jobb på en gång. Problemet är att jag alltid oroar mig och tänker alldeles för mycket. Så himla onödigt. Det mesta brukar ju lösa sig, till sist. Men när man är mitt uppe i allt, då ser man inte klart på nåt sätt. Jag tycker sånt är jobbigt, jag vill vara cool, glad, avslappnad. Har blivit dålig på det de senaste åren. Det var lättare förr, när man inte hade några förväntingar och inte så mycket krav på sig själv. Måste släppa lite på det. Måste. För vad är det värt? Vem måste jag bevisa något för? Ibland känns allt bara skit, man vill lägga ner allt, bli 12 år igen och lägga sig under täcket och läsa serier. Let´s do that for a while.

No pain, no game, som de säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0