P.S Guess what?



Precis sett P.S. I Love you för andra gången. Riktigt romantischt.. Men det behövs ibland. Nu blir det snart sängen och ny dag med nytt jobb väntar imorgon :) Är riktigt förväntansfull inför vad jag skall få lära mig, så kul med nya grejjer! Jobbar bara 10-13 sen har jag ledigt resten av dagen. Eventuellt blir det lite längre om jag behövde mer tid att lära mig kassasystemet tror jag. Vi får väl se hur lång tid det tar ;) Det skall bli kul att komma ut och göra något iallafall, jag blir tokig när jag sitter hemma för mycket. Kanske köpa lite fikabröd efteråt och gå hem till bror och överraska med ett besök?

Måste posta lite paket också, inte glömma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0