Storshopping & fika



Nu har vi varit på Lager 157 och shoppat järnet! Kom hem med två hoodies, tre toppar och tre par trosor.... Är jättenöjd med allt! Älskar den rosa, lite längre toppen från Levis och den blå hoodien från Bondelid är redan en storfavorit. Trosorna kostade nästan ingenting... 5 par för 100 kr, så blev tre till mig och två till mamma. Rosa, leopard och svart. Supersköna!

Lager 157 är mycket bättre än Factory outlet i både sortering och upplägg och har mycket blandade märken, så det är helt klart värt ett besök. Jag såg både Monki, Wesc, Jenny Hellström, Pour, Elvine osv vilket ju är roliga märken!
Lager 157´s egna märke är inte fy skam det heller, priserna är typ....... ingenting... 30 kr för toppar och 50-100 för strumpor, halsdukar, mössor osv. och allt har skön och bra kvalité.

Såg jättefina smycken från Dazzling också. Jag kunde nog ha handlat mycket mer, men var tvungen att begränsa mig lite ;-) Finns dessutom ett jättebra fik med typ halva priset mot vad det brukar vara på "vanliga" fik. Alltid ett stort plus i kanten, för fika vill man ju alltid ha! Kan varmt rekommendera den beroendeframkallande snickerskakan!

Nu blir det tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0