Think pink


Hemma igen. Fick vara med vid stängning idag på jobbet, kul att lära sig lite mer! Fick även skriva på kontrakt, så nu är jag anställd som vikarie i en månad i taget i alla fall. Alltid något. Men jag vill jobba mer, massor! För det mesta springer jag mest omkring och ser förvirrad ut, tror jag :) Men jag fick i alla fall lite positiv feedback från min chef idag. Alltid något att vara glad för.

Nu har jag käkat (plättar) och snart ska jag packa lite väskor inför helgen. Åker vid tvåtiden imorgon och ska bli så skönt! Har inget speciellt planerat inför helgen i Örebro, tar det som det kommer och bara umgås. Längtar efter min katt och min älskling. Gissar på att det kommer bli en hel del god mat, fika på stan, filmer och mys i soffan. I need it.

Glöm inte att stödja Rosa bandet kampanjen den här månaden. Think pink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0