Tid. Och lust ;-)


Knatat runt i de här i dag. I regnslask.

Vilken skön dag! Har varit inne i stan och klippt mig, shoppat lite presenter samt fixat klockan. Lunch på Sultans blev det också, kycklingsallad.

Sprang på en gammal vän hos frisören (vi skulle klippa oss hos samma, lite roligt, haha), så tog en sväng på stan med henne. Hon gillade mina nya lackstövlar så mycket att hon bad mig köpa ett par till henne också om jag hittade dem i hennes storlek när jag är i Örebro nästa gång! Såklart jag skall göra, åker dit redan på fredag :-)

Har även hunnit fixa lite "måste grejjer" här hemma... Skönt att få det ur världen och kunna fokusera på annat! Visst är det jobbigt när man bara tänker på att göra saker, aldrig får dem gjorda och dessutom går och har lite ångest över att man inte tar tag i dem? Slöseri med energi är det.  Varför inte bara göra dem på en gång, det går ju så snabbt!

För att man inte har tid förmodligen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0