Härliga helg



Bilder: Hotel Clarion

Har lite bilder från helgen, men tyvärr hittar jag inte installationscd:n som gör att man kan använda programmet som för över bilder till datorn.... Krångel krångel. Fick bla ett jättefint halsband av älsklingen som jag vill visa upp. Det vi gjorde i helgen var att bo på Hotel Clarion för att fira vår tioårsdag (som dock var för ett par veckor sedan, men bättre sent än aldrig), och äta en god middag på Indigo, som är en jättebra tapasrestaurang. Vi hade det jättemysigt och bara njöt. Hela helgen var en överraskning från min sida så M hade inte en aning om vad som skulle hända och såg ganska glad ut när vi klev i i hotellreceptionen :-)

Vi köpte med en flaska Moet som vi drack på rummet, god choklad, vindruvor och godis till det. Sen gick vi ut och åt och avslutade med ett par drinkar i den fina hotellobbyn. En helt perfekt dag!

Söndagen började med den stora och goda (helt igenom ekologiska!) hotellbuffén, lite senare eftermiddagsbrunch ute vid Naturens hus och tillslut hemmamys med ett par hyrfilmer och god middag som M gjorde. Jag ville aldrig att helgen skulle ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0