Klädd för höst



Har varit inne en sväng till arbetsförnedringen och uppdaterat dem om jobbstatus. Slängde på mig nya grå kofta från Zara till svarta strumpbyxor, bruna stövlar och cerise halsduk. Skippade jacka. Känns väldigt höstigt och passade fint till det varma vädret. Koftan var verkligen ett bra köp, perfekt längd, knäppning och så mjuk och skön. Rekommenderas! Ångrar lite att jag inte köpte en till i en annna färg. Fanns i både grönt, rött, beige och blått. Kanske blir nästa tur till Örebro, om de finns kvar. 

Nu sitter jag hos en trött pappaledig bror och fikar. Morotskaka och kaffe. Kanske den godaste fikan. Ikväll ser jag Sex and the city filmen för andra gången. Kul! Hoppas alla har det bra!

Haha.... De nyttiga morötterna blev iallafall morotskaka..... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0