Höstens stövlar

 

Här kommer en bild på stövlarna jag köpe i en second hand butik för några veckor sedan... Snygga va? Tyvärr för stora, storlek 40. De har snygg slitning och skinnet har fin brun färg. Såå mjuka och sköna, det känns som att ha ett par Uggs på fötterna! De är dessutom pälsfodrade, så lär vara varma i vinter. Klackarna är ganska låga och breda, så de är lätta att gå i. På insidan står det inget märke, men att dom är Made in Finland, så det är nog inga massproducerade stövlar direkt, och de känns ingågna, så tippar på att de kan vara från 70- talet?  Skall mejla bilden till en kompis först och se om hon är intresserad, om inte så läggs de nog upp på Tradera snart! Den här typen av stövlar tycker jag man ser överallt i affärerna nu, men de här kan man nog få väldigt mycket billigare och dessutom vara rätt ensam om ;-)

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-29 @ 17:41:22
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Sofia N

Dom va snygga men det var inte den bruna färgen jag ville haaa :( sökte en mer cognacsfärg.. men du kommer få dem sålda jag lovar dig :)

2008-09-29 @ 22:29:55
Postat av: Charlotte

Sofia: Aa, ok, vad synd! Hoppas du hittar några fina snart :) kram

2008-09-29 @ 22:52:50
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0