Jobbjakt



Sådär. Då har jag varit inne på Åhlens och tja.... visat mig :-) Fick vänta över en timme på att chefen skulle komma ut från ett möte och sen hann jag bara prata med honom en minut innan han var tvungen att springa iväg igen, haha. Haffade honom på vägen kan man säga. Men det var det värt, för nu har jag visat vem jag är och han verkade i alla fall uppskatta att jag kom dit och sa att han skulle ringa mig för att boka ett möte nästa vecka så kunde vi prata mer då! Yey! Så det verkar ljust!

Hann även shoppa (lite) innan när jag väntade, så kom hem med den snygga svarta kjolen, en svart body med djup ryggringning, och ett par svarta tunna strumpbyxor. Kommer bli en perfekt outfit till nästnästa helg ;-)

Efter det for vi hem till bror och fikade. Morotsmuffins och kaffe. Så gott! Nu blir det snart middag här, och sen ska jag bara ta det lungt. Mysa lite med Tyra tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0