Julklappsshopping

Sov länge idag. Sen åkte vi in till stan. Fika och spännande budgivning på huset hos bror via nätet, sen ner på stan och handlade lite presenter och julklappar. Det gäller att börja i tid ;-). Hela 30 % på söta lilla butiken Himlavalvet så passade på att shoppa loss bland inredningen. Nice. Passade dessutom på att tipsa mamma och vad jag önskar mig i födelsedagspresent och julklapp. Så nu vet jag redan vad jag får, haha. Men kanske hinner glömma tills dess ;) Fanns även fina glassskålar med mönster, men tar mig en funderare på dem. Har ju ingen egen lägenhet än så kanske inte så nödvändigt trots allt. Fingrade även på söta pärlörhängen från Snö inne på Ninas Kammare men lyckades hålla mig...

Träffade dessutom på söta L på stan som föreslog att vi skulle styra upp en partykväll med oss tjejjer. Det får bli av nån kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0