Kvällsstök

Var ute och rev i massa flyttlådor förut. Hittade både det ena och det andra. Mobilladdare, nya hårfönen och massa klädpåsar, så har hängt upp flera galjar. Snart fullt uppe i min enda klädkammare, vet inte hur jag ska få plats  med allt :-) Usch, har ni märkt vad kallt (och regnigt) det börjar bli ute? Jag fick gå ut i tjock vinterjacka för att inte frysa! Måste köpa nya strumpbyxor imorgon också.

Börjar bli lite smått nervös för imorgon. Men det löser sig nog. Vill ju bara ha ett jobb som jag trivs med och nånstans borde det väl finnas plats för lilla mig? ;-) Jaja, nog om det. Nu blir det några koppar grönt the innan sängen....

Förresten längtar jag som en tok till nästnästa helg, för då händer det något väldigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0