Personligt

Drömyrke: Lyxhustru, stylist, makeupartist, fotograf, författare, hollywoodskådis... Jamen ärligt!

Vem var  du i skolan
? Jag flyttade runt ganska mycket, och har gått i massa skolor. Jag var därmed det mesta från år till år, haha.... den populära, den mystiska, hästtjejjen, tönten, outsidern, partytjejen... Mest är man ju sig själv, och sen sätter alltid folk stämplar på en som kanske inte stämmer.

Är du smart? Jag klarar mig

Allmänbildad? Beror på inom vilka områden

Tråkigaste jobb du haft? Fabriksarbetare. Mucho depressing

Favoritsvordom: Fi**a

Bästa du någonsing har gjort: Födas?

Egenskaper du uppskattar mest hos en partner: Samma sorts humor, omtänksamhet, generositet

Avtändande: Dålig andedräkt, snålhet och självupptagenhet

Raggar du på krogen: Nej!

Men om du gjorde det, vilken raggningsreplik skulle du köra med då? Jag har bara hört en raggningsreplik som verkar bra och som jag tror funkar på riktigt, och den håller jag för mig själv ;)

Det här gör dig glad: Kärlek, god mat, resor, shopping.... och alkohol. Haha!

Det här gör dig arg: Mycket

Din hemliga last: Skor! Inte så hemligt...

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av CSN köpa en lägenhet och inreda den jättesnyggt och kanske en sommarstuga vid vattnet. Sen skulle jag unna mig massa roliga resor, till bla New York, London, Barcelona och Rom. Och försöka spara om det blev något kvar ;-)

Tycker du själv att du är snygg: Nej! Det händer kanske två gånger om året att jag tycker att jag är snygg. Dålig självkänsla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0