Lista



KLÄDER

Skor: Nepp, stövlar/pumps mestadels
Sneakers: Inte så ofta... Måste köpa upp mig på ett par nya vita Converse känner jag
Jeans: Gina Tricå, Acne, Cheap Monday
Underdel: Strumpbyxor/leggins till kort kjol
Överdel: Långa mysiga koftor alt. munktröjor
T-shirt: Blandar randiga bastoppar med enfärgade
Underkläder: Hanky Pankys med volanger. Annars funkar alltid H&M
Butik: Zara och H&M

ACCESSOARER
Väska: Till vardags en svart stor väska från H&M/ lackväska från La redoute/Svart skinnväska med lång axelrem Second hand. Fest: Glammig kuvertväska, såklart!
Plånbok: En svart från H&M. Så nöjd med den. Rymmer allt
Solglasögon: Används nästa aldrig så brukar bli ett par billiga från H&M varje vår som är borttappade lagom till nästa år....
Klocka: Pojkvännens silverfärgad Swatch med kronograf och blå urtavla
Smycken: Använder helst enkla halsband, guld/silverkedja med hänge till vardags. Guldringar. Ibland stora armband och örhängen när man vill piffa till det lite extra :-)

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent och Denevit.
Ansiktsrengöring: Apotekets Olivia (tar bort allt i ett nafs och lämnar huden mjuuk. En favorit!) och Dermalogicas ultracalming cleanser.
Fuktcremé: Dagtid: Clinique Superdefense. Natt: Apotekets Olivia Nattcreme
Ansiktssmask: Dermalogica skin hydrating masque. Funkar även att ha över natten!
Peeling: Body Shop´s Vitamin C
Parfym: Miss Cherié, Dior
Body Lotion: Body Shops Body Butter. Gärna de med nöt eller kokosdoft. Vilket påminner mig om att jag måste köpa en ny...
Vitamin: Apotekets Mitt val, sport
Huvudvärkstablett: Alvedon

MAT OCH DRYCK
Favoritmat:
Italienskt. Tapas
Mineralvatten: Loka Citron
Läsk: Cola light
Vin: Rött, annars gärna Champagne
Drink: Cosmopolitan eller Gin med Fanta fläder. Så gott!
Bröd: Älskar nästan allt bröd men håller mig oftast till fullkorn. Blir väldigt svullen om jag äter för mycket vitt....
Fika: Chaithe, the, latte, espresso, smoothie, morotskaka, muffins, prinssestårta... Jag ni hör... Älskar att fika!
Glass: GB sandwich
Godis: Choklad och lakrits
Snacks: Nötter, Naturchips

TRÄNING
Powerwalks, intervallträning, spinning, yoga, styrka

MEDIA
TV program:
One Tree Hill, Gossip Girl
Film: Går inte att välja bara en. Senast sedda var Reign over me. Ser gärna romantiska komedier eller Drama
Skådespelare: Scarlet Johansson och Ewan McGregor
Musik. Varierar efter humör
Magasin: Cosmo, Elle, Rocky
Bok: En favorit är Blonde av Joyce Carol Oates
Mobil: Ericsson
Mp 3: Sony Ericsson och Samsung
Kamera: Samsung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0