Liten paus

Mellan favoriten One tre hill och Ensam mamma. Kommit på att jag saknar min kamera så himla mycket, kan ju inte ta några bilder alls nu. Visst mamma har ju typ tre stycken jag kan låna, men det är inte samma sak som min älskling ;-) Får inte glömma den nästa gång jag är i Örebro.

Nu ska vi duka upp ostbågar här och förbereda oss för resten av kvällen. Borde gå och leta reda på resten av alla klädhögar också som ligger i nån flyttlåda. Orkar man? Kan ju vara trevligt att ha lite andra kläder på sig i veckan. Ska nog spana in utbudet på Åhlens imorgon. Behöver höstuppdatera mig själv lite. Brorsans fru U hade köpt en kort svart kjol med fickor där som hon hade på sig igår. Väldigt Acneinspirerad. Ursnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0