Shoetrouble


Bild: Brandos.se

Sitter hemma hos bror då jag varit hos skomakaren och hämtat mina tre par skor. Är lite smått irreterad, då han skinnade mig på 80 spänn. När jag lämnade in dem i förrgår sa han att jag skulle få klackar plus sula för 180 kr per sko, OM jag fixade det samtidigt, kom jag tillbaka senare och fixade sulorna skulle det bli dyrare. Så det är klart jag gjorde det på en gång. Men ändå tog han 220 per sko för det. Gha! Jag betalade ändå och tänkte att jag säkert räknat fel i huvudet (man är ju inget mattesnille, host...) Men när jag kollade kvittot stod det ändå 220 och jag är säker på att han sa 180. Gubbjävl då........ Sen känner jag mig bara så dum om jag går tllbaka (ännu dummare att känna så, jag vet) Då är det ju bättre att ta det på en gång när man står det, att bara fråga! Fan att man ska vara så lättlurad. Och feg. Nästa gång nåt sånt händer ska jag säga till på en gång. Annars kommer jag bli lurad på så mkt pengar i mitt liv, haha... Kostade trots allt nästan 600 kr att fixa tre par... Det är ju ett par nya om man skulle köpa istället! Suck.

Jaja, nu blir det i alla fall kaffe. Och jag har hela och fina skor inför hösten ;-) Sen ska vi nog äta Sushi ikväll, och då blir jag alltid glad igen. Och så ska jag mysa med min brorsdotter Novalie. Tyvärr är hon också på grinhumör, haha.

Ps Bror plus familj fick ej huset de budade på. Synd!

Kommentarer
Postat av: fia

hey stumpan! då har jag hittat din blogg också :D ska bli mys o följa dig :) kraamar

2008-09-11 @ 15:39:57
Postat av: Charlotte

haha, very very välkommen! ;-) Kram stumpan och hoppas allt är braaa! :)

2008-09-11 @ 18:18:49
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0