Makeupartist?


Då var det fredag och äntligen helg! Så underbart! Vaknade av att en liten prinsessa satt på sängkanten och blickade med stora ögon på mig, haha (brorsdotter på besök). Snart blir det nog en promenad för att få lite luft och ny energi. Ska agera sminkös i eftermiddag åt mamma som skall till Nyköping och se Ladys Night. Kul att få testa lite sminkkunskaper ;-)

Själv blir det nog en lugn kväll, film och lite gott att äta kanske. Åker till Örebro tidigt imorgon och sen blir det mys hela helgen :-) Vad jag har längtat! Skall svänga förbi M imorgon innan vi åker till stället vi skall vara på och hämta min kamera, så försöker jag lägga upp lite bilder på vad vi gjort efter helgen.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Läser ngt om Örebro här;)

Hänger inte riktigt med om du bor här nu eller har flyttat?

Finrummet är en favvoaffär:)

Ha det bra!

2008-09-23 @ 20:08:46
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0