Min fredag



Randiga tröjor är bäst ;-)

Idag har jag varit barnvakt (vi håller på att renoverar om vardagsrummet, brorsan tapetserar och hans dotter springer omkring i röran),  ätit thaimat, fikat med min familj och nu har jag varit ute i skogen en timme och sprungit. Så himla skönt och ger genast massa ny energi. Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt och springa lite mer. Blir fruktsallad och nötter ikväll, bra energimat :-)

Blir lugn filmkväll ikväll. Funderar på Underbar och älskad av alla eftersom jag inte sett den än. Men vi får se. Jag har fortfarande inte hittat cd´n till kameran och dessutom är "sladden som gör att man för över bilder till datorn borta"... Haha, har ingen aning om vad den heter ;) Som tur är kan jag använda mammas kamera, men de bilder jag redan tagit ligger på min egen. Typiskt. det var lite dumt att inte hålla reda på alla grejerna till kameran under flytten. Nu vet jag inte vart något ligger. Kanske måste köpa nya tillbehör, om det går?

Så glad att jag har flyttat hem till Katrineholm igen. Mer tid till de jag verkligen tycker om. Det är lite jobbigt att ställa om sig, men jag tror ändå att det kommer kännas bäst i slutändan. Stängs en dörr så öppnas det ett fönster någon annanstans, eller hur? Hade jag inte flyttat hit hade jag väl dessutom suttit kvar på mitt förra jobb, sjukt uttråkad. Nu har jag fått en chans att göra det jag verkligen är intresserad av istället och vill göra. Jag hoppas att det kommer att gå bra, jag tänker iallafall göra mitt bästa. Och lite till. Har inget att förlora, men allt att vinna. Det känns sjukt bra. Jag känner hopp! Dessutom är det så skönt att bo på landet och slippa stadsstressen. Kan nog verkligen tänka mig att ha hus på landet någon gång i framtiden.

Kommentarer
Postat av: queenpeach

skönt att det känns bra med flytten!Kolla gärna in min blogg och följ min flytt till Asien:)

2008-09-26 @ 19:15:17
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Charlotte

queenpeach: Tack! Det skall jag absolut göra, vad spännande med Asien!

2008-09-26 @ 20:01:01
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0