Ny kärlek



Sötaste Tyra

Hej hej! Nu är vi hemma igen och jag sitter och myser med mammas chihuahua Tyra i knät. Världens mysigaste hund, har blivit helt kär i rasen. Kan nog bli en sån i framtiden :-) Husvisningen gick bra, men det var massa folk där och tittade, så frågan är om de får det. Superfint hus, så håller tummarna! Stannade på vägen hem och käkade på Sibylla, och innan dess hann jag trycka i mig en påse lösgodis. Jag säger ju det, kommer att bli ju en Katrineholmstjockis ;-) Åt dessutom riskakor förut och bara det säger ju allt. Riskakor...... typisk tjockismat, haha!

Ikväll blir det Ensam mamma söker och mys i tv soffan. Och mera lösgodis ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0