Min vecka


Har inte kunnat blogga de senaste dagarna för att mammas dator varit trasig, men nu är den fixad so here goes. Vad har hänt sen senast då? I tisdags jobbade jag på nya jobbet första dagen, det var kul och gick bra! Är bara vikarie än så länge, så vi får se hur mycket det blir framöver. Nästa vecka skall jag vara med på personalamöte och träffa alla som jobbar där! Kul!

Igår var en kalasdag, två fördelsedagskalas direkt efter varandra. Först hemma hos min bror, där vi firade deras dotter som fyllde 1 år. Åt god tårta och tittade när lilla Novalie öppnade alla sina paket :-) Så söt! Av mig fick hon en rosa kofta från ZARA Baby och ett par stickade röda Hello kitty vantar :-) Efter det åkte vi till min storebror som fyllde 32, där bjöds det på smörgåstårta och mer kaffe och fika..... Haha. Det var trevligt att träffa honom då han bara är hemma tillfälligt eftersom han annars jobbar i Afganistan....

Nu blir det väl lungt fram till på lördag, då jag åker till Örebro för att XX. (Hemligt) ;-) Berättar mer om det efter helgen! Nu skall jag sätta mig en stund i vår massagestol (så skönt). Har varit ute och gått med en hund i över en timme....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0