Bästa Örebrohelgen

Lite bilder från förra helgen när jag och M firade tioårsjubileum. En helmysig helg som tyvärr gick alldeles för fort.



Vi bodde på Clarion mitt i stan. Bild från fina lobbyn



Lite mys på rummet med Champagne och tidningar



Darlingen hade köpt med sig god choklad dagen innan från Stockholm



Jag fick ett fint halsband!



Någon njöt...



Och njöt lite mer :-)



Tapas middag på Indigo



Drink efteråt. Favoriten Cosmopolitan såklart.



Frukostbuffé
och morgontidningar dagen efter



Mys på hotellrummet innan det var dags att packa väskorna. Något trött bild.



Promenad i solskenet... Ey, sexy pants there hottie ;-)



Mumsig fika på Naturens hus!



Blev en söndagkväll med film och godis :-) Flyga Drake kan jag rekommendera och även Dumpad



Och bus med vår kisse!



Frukost igen innan ner på stan....



....för att träffa S och L på en lunch



S som i Sötis :-)



Lite shopping blev det såklart också. Bla koftan från Zara

Ses snart igen Öret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0