Reign over me



Har precis sett en superbra film som heter Reign over me med bla Adam Sandler och Liv Tyler. Ingen typisk Adam Sandler film skulle jag säga, men den var sjukt bra. Tyvärr var det nåt fel på skivan så kunde ej se slutet. Får väl hyra den igen. Det handlar om en kille som förlorade hela sin familj  i 11 septemberattentaten. Höll på att grina ögonen ur mig. Gillar ni lite lågmälda filmer med tanke bakom så kan jag rekommendera den här :-) Jag gillar verkligen när man inte har några förväntningar på en film, och så visar sig de vara bättre än vad man någonsin kunnat ana. Lite så var det med den här. Men nu får ju ni förväntningar. Asch, jag borde ha skrivit att den är kass, haha. Filmens titel kommer av att killen det handlar om (Adam sandler)  lyssnar på The Who´s Love, reign over me i sin I pod, när han vill stänga ute världen.

Myste med mammas nybakade chokladkaka och vin till. Ingen dålig lördagkväll :-)

Only love
Can bring the rain
That makes you yearn to the sky
Only love
Can bring the rain
That falls like tears from on high


Nu ska jag betala in räkningar. Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0