Snart lördagsmiddag













Nu har jag varit ute och sprungit. Älskar verkligen att vara ute, och vill knappt gå in. Skall äta mat snart, pannbiff med potatis och massa fetaostsallad. Mm skall bli så himla gott.... Det är lördag så unnar mig dessutom ett glas rödvin till :-) Det är så skönt att träna tidigt på dagen, för då kan man verkligen unna sig lite gott sen med gott samvete. Dessutom sätter det igång aptiten! Blir en lugn och skön lördag känner jag. Lite mer film sen kanske?

Jag rensade lite i garderoben igår också, och hittade massa saker jag aldrig använder. Funderar på att ta lite bilder och lägga ut dem på Tradera. Det är bla ett par bruna vintagestövlar i mjukt skinn med luddigt varmt foder i str 40 som måste gå då de är för stora för mig (jag har 38). Annars skulle jag lätt använda dem i höst. Köpte dem på secondhandbutik för ett par veckor sedan men, nej. Dom är för stora ;-)

Kommentarer
Postat av: fia

heej gumman! trevlig helg! o du! jag kankse vill ha stövlarna, maila mig innan så får jag se innna du lägger på tradera?? :) puss o kraam

2008-09-27 @ 20:51:37
Postat av: Charlotte

Fia: Ok, ska försöka ta bild imorgon så kan jag mejla dig så får du se hur de ser ut :) kraaaam

2008-09-27 @ 23:00:57
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0