Tisdag

Idag händer inte så mycket. Skall bara ta det lungt. Har fortfarande ont i magen, så orkar nog inte ens gå ut. På torsdag skall jag iallafall jobba. Frågan är hur jag skall orka upp, börjar 07.00 på morgonen och jag brukar annars sova till elva-tolv. Det kommer bli ångest att börja nytt jobb och vara såå morgontrött. Inte direkt det ultimata läget att träffa alla nya arbetskamrater känner jag.

Min nya chef: Du är väl morgonpigg? Jag (utan att blinka): Javisst!

Yeah sure! Och grisar är röda!

M kommer hit på torsdag eftermiddag och stannar tills lördag. På fredag skall vi åka med mamma till IKEA i Örebro eller Linköping och köpa bla en sideboard att ha under väggteven i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0