Trött barnvakt

Gjorde om bloggen lite, var inte helt nöjd med namnet, men nu går det ju inte att ändra webadressen. Jaja, inte hela världen :-) Sitter hemma hos brorsan och väntar på att klockan skall bli tre, då skall vi åka på husvisning! Jajjamen, verkar som att bror plus familj skall bli med hus, så spännande! Har sovit över här sen igår, var nämligen barnvakt åt min söta brorsdotter. Det gick hur bra som helst, hon sov som en prinssessa fram till ungefär ett på natten... Efter det förvandlades ungen till nåt ur exorcisten och skrek tills huvudet höll på att trilla av, haha... Shit, jag höll på att skita på mig och visste inte alls vad jag skulle göra. Söta när som sover, som sagt.... ;-) Så är ganska trött idag, somnade inte om förrens klockan var kanske tre.

Imorgon skall jag ta tag i jobbsökandet. Ska bla gå till Åhlens (där jag verkligen vill jobba) och smöra in mig (haha), och eventuellt åka till ett annat företag där morsan känner han som äger det. Det verkar också vara ett bra jobb, och han som har det verkar trevlig så det ska bli kul! Jag håller tummarna för att dom bara kommer äälska mig på båda ställena, haha... Nåja, vi får väl se, hoppas kan man ju alltid, det är väl bara att slå på stora charmen ;-) Annars kommer det väl sluta med att man sitter här om tio år, fet, arbetslös och storrökare. Eller nåt annat tjusigt. Det kan ju också vara roligt. Allt är ju erfarenheter, eller hur?

 

Skrikfri

Borde inte bebisar kunna märkas med det? ;-)

Är även sugen på att besöka Monicas Loppis igen... Fyndade två par skor och en skinnväska för 50 kronor där tidigare i veckan! Hallå! Småstäder is verkligen tha shit....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0