Yes man


Litte bilder från igår när vi satt ute i solen vid slottet med ett par vänner. Riktigt skönt, och varmt. Fick skoskav på direkten av mina nya pumps, så fick glatt knalla hem hela vägen, barfota :-)

Har inte alls känt mig på topp de senaste dagarana, och man får bara ännu mer ängest när det är så fint och soligt väde ute. Typiskt vårdepp eller? Känns som att gå omkring i en dimma som är svår att ta sig ur, på nåt sätt. Skit, helt enkelt. Nåja, idag har vi i alla fall tagit en promenad på ca 3 km, får se om det hjälper. Sen ska vi till Den danske kroen ikväll och äta. Grillspett . Ska bli gott. Kanske piggar upp lite, hoppas det :-) Kanske bio efteråt också, får se om det går något bra. Imorgon tänkte jag ta mig ner på stan, mineralpuder från Cliniuqe står på inköpslistan. Testade deras nya Almost powder från ett prov och det var riktigt bra så jag kör på det. Mitt puder från I.D är snart slut så verkligen dags för ett nytt. Måste kolla efter nya solglasögon också....Det blir bra med en liten sväng på stan, det blir man glad av ;-)

Just det, igår såg vi ett par jättebra filmer, Yes man och How to loose friends and aliniate people. Båda var rkitgt  bra opch roliga så de kan jag rekommendera! From nu ska jag bli som Jim Carrey och bara säga ja till allt, haha. Kanske blir lite roligare då? Nu ska vi snart äta, fisk, potatismos och fetaostsallad. Gott!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad skönt det där såg ut=) Men aj för skavsår...Kan inte ha varit så skönt att gå barfota hem, det är ju en liten bit. Du får börja ladda upp med plåster i väskan:)



Hur länge stannar du i Örebro? Kraam

2009-04-13 @ 20:44:20
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0