It´s not me


Lying here beside you in the dark
I feel the steady rythem of your heart
feel your face against my shoulder
breath upon my skin
ambers barely smouldered I make love to you again
nothing in this world compares to this
the way our bodies fit the way we kiss


Haft en underbar förmiddag här i Katrineholm. Gått på stan med B och suttit i solen på uteservering (!) och bara njutit av vädret. Så skönt. Tror faktiskt jag fått lite bränna på bara ett par dagar. Kändes så skönt att prata om lite saker som tryckt på ett tag också. Vänner är verkligen det bästa man har och nu känns det faktiskt lite bättre. Jag tror att jag bryr mig för mycket ibland. Om saker som inte ens är värt det. Men samtidigt, vem vill vara känslokall? Fick bli fina Do you know med Jessica Simpson och Dolly Parton i hörlurarna hem. Så länge jag känner så lever jag väl i alla fall. Typ.


Kommentarer
Postat av: linda

Fin låt! Va skönt att sitta i solen... Jag har jobbat bort fina dagarna denna vecka. Hoppas det håller i sig..

2009-04-03 @ 15:28:03
URL: http://lindalina.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Ah, vad tråkigt. Hoppas du får lite ledigt snart när det är fint väder. Kram på dig!

2009-04-03 @ 15:29:38
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0