Nya jeans


Jeans Zara, solglasögon H&M, ögonkräm och pudret Almost powder från Clinique.

Hemma igen från stan. Snart blir det sushi och nya avsnittena av The Hills på nätet. Som jag längtat! :-) Allt börjar kännas bra igen på nåt sätt. Inget mer depp nu! Dagens inköp blev ett par korta jeans med dragkedja nedtill, solglasögon, ögonkräm och nya pudret från Clinique. Jag är så nöjd med det, känns faktiskt bättre än mitt gamla från I.D!. Det som är bättre med det här tycker jag är att det är tunt och fint som ett puder, men man kan pensla på det direkt på huden som ett foundation och det täcker lika bra utan att bli kladdigt som ett foundation om ni förstår hur jag menar. Jag tycker i.D´s foundation kan bli lite för blankt ibland och är svårt att lägga på. (deras puder älskar jag dock men då måste man ju ha antingen foundation eller concealar under). Det här får i alla fall full pott och full poäng från mig! Jag kör på den ljusaste nyansen som funkar bra till blek hy. Blev riktigt nöjd med solglasögonen också. Var inne på Synsam och gluttade på alla fina från Dior, Ysl, Chanel... Men vem sjutton har råd att lägga 3000 på ett par solglasögon? Känner jag mig själv så skulle jag ändå att tappa bort dem på en månad, haha.


Ozzy just nu. Ska få smaka sushi :-)

För övrigt är det ost, CHOKLAD och vinmässa på slottet på lördag. Herregud. Jag måste verkligen hitta någon att gå med. Frivilliga kan anmäla sig till min mobil ;-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nu är shoppingCharlotte i stan igen=)



Vi gjorde en enkätundersökning på Marieberg så därav besöket där..haha



Ja vi kan ju höras av under veckan, vet inte riktigt hur det ser ut i nuläget. KRAAM

2009-04-14 @ 19:08:07
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh så mysigt :)

2009-04-17 @ 17:31:37
URL: http://mittnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0