Mot landet



Sötaste underklädessetet med fina blommor fick följa med från H&M häromdagen. Somrigt värre!

Nu går tåget om två timmar. Är i full färd med packningen även om det inte blir så mycket som får följa med den här gången. Ska faktiskt bli riktigt kul att komma hem till mamma en sväng, verkar bli fint väder till helgen och då är det ju perfekt att vara ute på landet! Jag ska dock undvika solen i största möjliga mån eftersom jag alltiid bränner mig på vårkanten, men lite promenader och ev springturer i skogen ska jag försöka hinna med! Känner mig faktiskt på riktigt bra humör idag, kanske har rosenrot tabletterna jag började med för ett par veckor börjat sedan kickat in? Ska hjälpa mot bla trötthet, koncentrationssvårigheter och stress. Jag tycker faktiskt att jag har börjat sova mycket bättre sedan jag började med dem, blir tröttare vid mer normala tidpunkter, har gått och lagt mig runt elva varje kväll och sedan sovit hela natten. Men det kan ju vara årstiden också, att det är ljusare och därför man mår bättre. Svårt det här med naturläkemedel, att veta om det funkar eller ej, men det skadar ju inte att prova och känner man sig i alla fall lite bättre så är ju det bra :-)



Kör på Friggs, finns i vanliga mataffärer för ca 100 kronor och räcker en månad ungefär.

Nu ska jag lägga in en beställning på sushi hos East and west. Har tjatat om deras goda sushi hos mamma hur länge som helst så idag tänkte jag att hon skall få prova :-)

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vad kul! Började också med Friggs rosenrot för någon månad sen, är helt övertygad om att jag blivit piggare. I alla fall på kvällarna!



Ha en mysig helg! Kraam

2009-05-01 @ 17:33:32
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kommer du till Örebro snart igen?KRAAM

2009-05-01 @ 21:40:34
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0