Det där med Astro....


Har hittat en kul sida på internet! Astrobloggen hos Elle. Tror ni på horoskop? Jag tror på det (lite). Det här stämde hur bra som helst på mig  i alla fall ;-)

Torsdag 12/2

 Skytten 23/11-21/12

Det blir en bra dag om du bara undviker impulsshopping. Du har en tajt ekonomi just nu så du ska undvika platser som kan fresta dig att handla sånt du inte behöver.

 

Hehe, inga kommentarer!

 

Har gått tillbaka några dagar också och det mesta stämde in hur bra som helst. I tisdagens horoskop står det tex att jag skall ta upp kontakten med en gammal kollega eller vän som jag inte pratat med under det här året, och faktum är att jag messade med just en gammal vän/kollaga i tisdags som jag inte har träffat på länge! Lustigt! Ska nog börja kolla det här varje dag from nu.

Ja, man får vara lite knäpp ;-) Men grejen med just horoskop är att man får tänka till och reflektera lite över vad som händer i ens liv. Och så är det roligt att se om det stämmer! Jag är för övrigt en typisk Skytt. Öppen, ärlig, spontan, rastlös, frihetsälskande, generös och optimistisk som trivs bäst med andra eldtecken. Kända skyttar är bla Brad Pitt, Scarlett Johansson, Jake Gyllenhal, Christina Aguilera och Britney Spears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0