Dagens bästa



Sista kvällen i Örebro och jag har såklart förberett med lite mys. Tidningar och godis, min favorit! Kanske blir någon hyrfilm ikväll också. Tåget går elva imorgon. Ska försöka resa lätt, M får komma med resterande grejer när han hälsar på mig istället. Känns jättekonstigt att jag har jag egen lägenhet om bara två dagar! Kommer sakna min älsklingar här i Örebro så mycket, men samtidigt så känns det skönt att äntligen få något eget. Ska bli kul bara att få packa upp och inreda lite smått, få lite översikt liksom. Fick tex jättefina inflyttningspresenter av mamma redan förra hösten (haha) som jag ju inte kunnat använda än. Och alla fina födelsedagspresenter, ljus m.m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0