Drömresan?



Självklart vill även jag var med och tävla om en resa värd 10.000 kr på Englas blogg. Vilket toppenpris... Åh, håller tummarna så hårt....

Här kommer min motivering, jag försöker att skriva direkt ur hjärtat;

Jag väljer Barcelona, eftersom det är en stad som både jag och min pojkvän har velat besöka länge. Det skulle vara så skönt att komma iväg och få lite sol samtidigt som man även kan äta gott och shoppa där. Det verkar vara en fantastiskt fin stad! Nu när vi är särbos och inte sambos längre (efter att ha bott tillsammans i sju år) är det en jobbig omställning, och det skulle det vara så härligt med lite tid tillsammans eftersom det inte blir mycket av den varan när vi inte heller längre bor i samma stad. Jag saknar vårat "gamla" liv tillsammans varje dag och uppbrottet, om jag ska vara ärlig, smärtar något oerhört. Det känns som att allt man byggt upp tillsammans försvann på en sekund och den man älskar mest av allt bara försvinner ur ens liv. Jag skulle bli helt överlycklig om jag vann det här underbara priset så vi kan skapa lite fler roliga minnen tillsammans och trycka tillbaka de dåliga. Kanske kan det bli början till en positiv vändning på vårat liv och en start på något nytt och bättre. Jag vägrar att tro att vår långa historia slutar här.

Min pojkvän har även haft det jobbigt under det senaste året, då en av hans närmsta vänner fick cancer. Han har under hela tiden funnits vid hans sida och stöttat honom genom det fruktansvärda. Han är verkligen värd all uppmuntran i världen eftersom han alltid är den som ställer upp och finns där för andra utan att kräva något tillbaka.

Om ni också vill tävla är det bara att gå in på www.airtours.se och välja en stad under cityweekend, skriva en motivering på eran blogg och sen länka till motiveringen hos Engla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0