Hemma


Bild; Cosmopolitan

Nu är jag hemma i Katrineholm igen. Tågresan gick bra. Har tryckt i mig en pastasallad och öppnat post. Mina nya fina skor från Nelly har kommit! Och så har jag fått ett par fina kaffemuggar av mamma som hon fyndat på loppis. Superfina i pastellfärger, rosa och blå. Nu ska jag dricka kaffe och kika i nya numret av Cosmopolitan. Blir en mysig eftermiddag och ikväll börjar ju nya avsnitt av Grey´s Anatomy och Entourage! Och så ska jag väl försöka börja packa lite. Flyttar ju redan imorgon! Spännande! Kommer nog inte kunna sova en blund inatt!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

lycka till med flytten! Kraam

2009-02-18 @ 22:30:40
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0