I want Too faced



Bilder, Eleven.se, Lookfantastic.com

Jag är behöver (eller vill ha) nytt smink! Testade Too Faced av en kompis för ett tag sedan och det var riktigt bra så jag tror jag ska prova det nästa gång det behövs påfyllning. Helt ok priser också! Finns på bla Lookfantastic och eleven. Jag vill testa det här pudret, kabukiborsten, bronzepudret i färgen sun bunny och gärna paletten också. Brukar inte vara mycket för såna förpackningar men den innehåller både pudret, rouget, en mängd skuggor och 6 olika läppglans. Kanon! Då får man prova allt och är man inte nöjd med något så har man inte lagt ut med för mycket pengar och då vet man även vad man kan satsa på till nästa gång. Faktiskt ganska smidigt med allt i ett också, måste ju vara helt perfekt när man tex åker bort.

Kommentarer
Postat av: fia

jag har snow bunny från too faced och det är det bästa solpuder/fräshhetspuder jag haft, man blir som en ny människa! rekomenderas starkt! i kombo med bra borsta såklart. jag har den stora från smashbox (skitbra)

2009-02-26 @ 19:52:55
Postat av: Charlotte

Fia: Tack för tipset! Är riktigt sugen just på solpudret. Bra att det är vårdande ämnen i det dessutom. Hoppas allt är bra annars. Kram på dig!

2009-03-01 @ 21:30:30
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0