Ingen lugn morgon



Fy vilken pärs den här morgon har varit. Vaknade av telefonsamtal och sen dess har jag suttit och ringt fram och tillbaka ett par timmar för att få lite ordning på vissa saker. Jag blir så trött på allt krångel och trixande! Men nu ska jag få i mig lite frukost och ev boka in en lunchdejt med S om jag får tag på henne. Måste försöka få tag i en kopieringsmaskin också, så det får antingen bli på mitt gamla jobb, arbetsförmedlingen eller biblioteket. Åker nog hem till Katrineholm imorgon för att fixa med lite grejer, packa inför flytten och så. På torsdag har jag äntligen egen lägenhet! Jag längtar efter att få packa upp alla mina grejer på ett och samma ställe och få lite ordning på livet. Börjar dock känna mig lite smått förkyld så jag hoppas att det inte bryter ut alltför mycket. Skulle inte kunna vara sämre tajming än just nu och det är ju alltid då man brukar bli sjuk  ;-) Hoppas alla därute får en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0