Lånad



Vaknade redan 6 imorse och sen på förmiddagen kom mamma in med datorn som jag får låna till imorgon. Fick även filmen Patrick 1,5 som jag ska titta på senare. Annars har jag legat däckad sen i lördags/söndags. Feber och ont i halsen. Suck. Trodde jag var frisk igår så tog mig ner en sväng på stan för att kolla in bokrean och heja lite på Ullis på Åhléns, men sen var jag förstörd resten av kvällen. Men jag tror det börjar ge sig nu och imorgon eller fredag kommer jag nog vara back on track. Behöver bara vila och ta det lungt. Men det är ju så tråkigt!  Himla tur att jag fick en gammal DVD spelare av mamma häromdagen och att jag har kylen full med mat. Underhållningen fixad liksom. Har blivit många koppar the här i soffan.

Kan i alla fall trösta mig med att det var helt perfekt tajming att bli sjuk på. Precis efter flytten, men innan helgen ;-)

Kommentarer
Postat av: linda

Hej! Såg den filmen på bio. Den va braa! kram

2009-02-25 @ 18:13:59
Postat av: Hemma hos Katta

Usch, krya på dig i massor från Örebro!



Det var faktiskt ute på Maxi som jag hittade pannacottan. Farligt att gå förbi deras tårtor och bakelser numera... Ha ha!



Krya på dig-kraam

2009-02-25 @ 21:22:01
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Krya på dig gumman. kram

2009-02-25 @ 22:31:17
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Charlotte

linda: Den var faktiskt riktigt bra! Jag gillade den skarpt. Kom lite tårar emellanåt, så sorglig ju! :) Kram!



Katta: Brukar alltid vara farligt att handla, mycket som slinker ner som man inte egentligen behöver hehe :-) Men lite måste man unna sig! Tack, känner mig lite piggare idag, men ska ta det lungt ett tag till för säkerhets skull. Kram på dig!



Madeleine: Tack snälla! :-)

2009-02-26 @ 12:50:22
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0