Lite, i alla fall



Torsdag torsdag... Jag hade ett givande samtal imorse med mamma, hade fått en oväntad lönespec från Åhléns, slutlönen liksom. Rätt bra eftersom inte a-kassan behagar komma igång. Vet inte varför det ska dröja så himla länge? Jag blev arbetslös i september förra året vilket innebär att jag gått utan ersättning i snart 6 månader! Vet inte hur jag skulle ha klarat mig om jag inte haft mina extrajobb. Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge till. Värsta jag vet att behöva oroa sig för pengar (nästan) och speciellt nu när man snart skall flytta. Brorsan är som tur är shysst, och sa att jag inte behöver batala in ngn hyra om jag skulle ha dåligt med pengar någon månad, men man vill ju ändå göra rätt för sig eftersom den är ganska låg ändå, kommer bara betala 1500/månad.

Nåja, nu kan jag i alla fall unna mig lite god mat till helgen. På lördag får vi hit M´s nya soffa från Ikea. Hans bästa kompis jobbar där och har lovat att hålla en som de hade kört på dsv var lite skadad men inget som syns, så han skulle få den för halva priset. Kanoners! Den vi har nu är såå ful att jag inte ens vill visa en bild på den haha. En gammal mörbrun skinnsoffa.. Ja, ni kan tänka er hur den ser ut ;-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa, å inte e den bekväm heller! Hahaha ;)

2009-02-12 @ 20:54:47
Postat av: Charlotte

Elin; Haha....Hur menar du då? ;-)

2009-02-12 @ 20:57:57
URL: http://lookcloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0