Lördag & planer


Har sovit rätt bra inatt även om det vart lite sent igår. Men nu är jag pigg goch glad. Blir en liten promenad nu innan frukost så att jag hinner få lite sol. I eftermiddag kommer brorsan med familj hit på fika. Blir nog trevligt. Undrar om jag hinner baka lite innan dess? Annars får jag bjuda på Toblerone eller kexchoklad helt enkelt för det är det som finns. Som tur är så älskar den familjen choklad så det är nog inget problem ;-)

Jag vet inte varför men jag har fått det på hjärnan att åka till Stockholm. Får se om jag drar ihop någon tripp dit snart. För när jag får något på hjärnan utvecklad det oftast till en plan jag inte kan släppa ;-) Det var dessutom år sen jag var där så det börjar nog bli på tiden! Sugen på miljöombyte om så bara för ett tag.

Jag måste handla lite nya grejjer till lägenheten också. Får (lycka!) igång första stämplingen nästa vecka så nu slipper jag oroa mig för inkomst. På inköpslistan står än så länge en DVD spelare (viktigt om inte viktigast), och en bokhylla att ha skor och böcker i. Tror jag ska titta efter en begagnad här i stan faktiskt. Man kan ju alltid måla om och då kommer jag lite billigare undan eftersom Ikea inte finns i närheten och det kostar att hyra släp till bilen. En tur till Fabriksbutiken skulle jag inte tacka nej till heller. Får se om jag kan övetala mamma med ett besök snart. Älskar att gå runt där och titta på allt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0