Lovely gold



Kär, kär, kär i mina nya smycken från Ginatricot. Älskar verkligen guld och stora örhängen så är glad att det finns mycket av den varan i butikerna just nu.

Vill ni höra en gullig historia från när jag köpte dem? Stod en liten tjej på kanske 4-5 år brevid mig och tittade på alla fina smycken. Så säger hon glatt till sin mamma "Åh, jag älskar att modet med stora örhängen har kommit tillbaka igen".

Man bara vaaa, haha. Snacka tjej med koll eller vaddå?

Har ni gjort något sånt där färgtest någon gång föresten? Om man är vår, sommar, höst eller vinter liksom och vilka färger och metaller man passar bäst i. Jag hittade ett i ett gammal Cosmopolitan, och tydligen är jag vår och passar bäst i guld och färgerna klarrosa och gult. Lite lustigt för jag fastnar alltid för just guld och rosa. Gult gillar jag också till skillnad mot många andra. Känner mig oftast helt fel och konstig i silversmycken och vissa blå och mörka färger. Tydligen ska jag undvika svart också, men det är ju svårt. Lite kul att det stämde så bra!

Nu ska jag svänga ihop något gott att äta. Är sjukt hungrig eftersom jag bara ätit frukost och det var kaffe och en apelsin. Glömde liksom bort att äta sen. Ikväll är det väl 90210? Eh, nämde jag att jag är 28? Haha, jag kommer nog aldrig bli vuxen...

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

oxå T O K I G i Rosa

2009-02-09 @ 21:47:58
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0