En nostalgisk skivsamling..


Kommer ni ihåg de här?

Haha, eftersom jag inte har några bra cd skivor (då man slutade köpa skivor för några år sedan) så sitter jag nu och svettas med en en skivsamling som består av:

Sade- Lovers rock (köptes i London 2001 och lyssnades väl sönder ungefär i det taget)
Johnny Cash - I walk the Line (den enda som är helt ok men jag tror faktiskt det var en julklapp till mamma jag råkade få med mig i flytten)
Best of 1997- No doubt, Aqua och Aaron Carter. I say no moore!
Di Leva- Miraklet. Jag fick pinsamt nog för mig att det här var min och M´s låt efter att vi träffats och har nog tvingat honom att lyssna på den X antal gånger för mycket under åren.. Aah, varför gör kärlek en så galen jämt?!

Plus någon gammal Enigma skiva. Kan absolut inte varit jag som köpt den! Vet inte ens hur man får in radion på brorsans stereo så det är väl det här jag får lyssna på den närmsta tiden. Väldigt kul.

Nu blir det matlagning tänkte jag. Vad jobbigt det är att göra precis allt själv! Ingen sambo som man kan kommendera in i köket och beställa vad man vill ha från, haha (skojar bara älskling ;-). Nej, en bra kvinna reder sig själv... Hmm, just det. Köttfärssås kanske? Får nog faktiskt kolla in Tasteline så det inte blir pannkaka av allt... Nej det här kommer bli gott! Har ju färska champinjoner och allt! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0