Ny prenumation & bokrea


Sugen på ny prenumation med ny lägenhet och allt och den här ser ju onekligen väldigt lockande ut. Cremer från Decleor på köpet! Försöker annars pigga upp mig själv med att surfa runt efter nya böcker. Bokrea snart och det är mycket jag vill ha, böcker är ju så dyra annars så det gäller att passa på. Fick ett sms från älsklingen förut; Den där boken du vill ha kommer finnas på bokrean, bara 49 kr! Inte lite snubbigt när jag precis satt och tänkte på just den boken heller och att det är flera månader sedan jag sa vid ett enda tillfälle att jag ville ha den. Telepati eller vad? Har lovat mig själv dyrt och heligt att lägga undan lite pengar inför sommaren den här månaden, men ett par nya böcker ska jag nog försöka hugga nästa vecka.

Nu blir det thriller med Ewan McGregor på femman och så skall jag försöka tränga undan tankarna på att jag känner mig lite som ensammast i världen just nu. Bara en vecka kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0