Poolhäng med Amy



Meet you downstairs in the bar and hurt,
Your rolled up sleeves in your skull t-shirt,
You say “what did you do with him today?”,
And sniffed me out like I was Tanqueray

´Cause you're my fella, my guy,
Hand me your stella and fly,
By the time I'm out the door,
You tear men down like Roger Moore


Happy tuesday! Har precis tittat på The Hills, ätit chokladglass och druckit latte. När de hängde vid någon allmän pool så spelade dom den här låten med Amy Winehouse. Åh, jag älskar den.... Ibland tycker jag faktiskt att Amy påminner lite om Lauren Hill, konstigt nog. Speciellt i den här låten. Jag lyssnade mycket på henne  för flera år sedan. Kanske därför jag gillar Amy så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0